14 Aug 2019

Kopi Garam Buluh Min Kaffe - Kopi Paling Viral

Tahniah Min Kaffe!!!


Min Kaffe meraih The BrandLaureate Most Established Brand Awards: Best Brands in Consumer- Premium Coffee 2018/19!

Penganugerahan ni dibuat bulan April 2019 yang lalu. Baru ni zati berkesempatan nak update kat blog ni. Better late than never kann 😉



Bukan mudah tau untuk meraih penghargaan tertinggi ini. Dengan kualiti produk Min Kaffe ni yang tinggi dan sentiasa dikawalselia, Min Kaffe ni berjaya mendapat pengiktirafan Premium Coffee. Prestasi jualan yang sangat cemerlang saban tahun, kerja keras dan strategi pemasaran usahawan-usahawan SHOM jugak banyak menyumbang dalam menaikkan produk Min Kaffe hingga berada di tahap ini.

Syabas Min Kaffe, SHOM dan semua usahawan-usahawan SHOM 👏👏👏




Ini liputan Harian Metro mengenai Min Kaffe yang telah memenangi The BrandLaureatte SMEs Best Brands Award sebagai Most Established Brand Awards, BestBrand in Consumer - Premium Coffee.

Bagi yang baru nak mengenali kopi paling viral Min Kaffe ni, ianya diperbuat dari Kopi Robusta yang lebih lembut dan menarik dan dicampur dengan Garam Buluh yang organik semulajadi dari Korea yang kaya dengan bahan mineral seperti magnesium.

Kebaikan Min Kaffe:

 
 

Apa yang zati experience sejak amalkan Min Kaffe ni adalah kurang migrain. Even kalo tengah sakit kepala atau kepala rasa berat sebab banyak pikir (hehe kononnya banyak sangat keja la tu kan), minum secawan Min Kaffe ni, lepas tu insyaAllah kepala jadi lega.

Lagi satu, kalo perut meragam macam sebu ke, masuk angin ke atau tengah cirit-birit ke, minum la Min Kaffe ni. Campuran Garan Buluh yang ada dalam Min Kaffe ni boleh bantu lega kan perut. Sama lebih kurang macam kalo uols minum ORS air garam yang selalu doktor kat klinik bagi tu kann. 


Dan ofkoz la minum Min Kaffe ni pagi-pagi masa bekpes, mesti tak rasa mengantuk atau lesu. Stay awake dan tangan kepala ligat je buat keja kat ofis. Sebab tu zati never miss my Min Kaffe setiap pagi, memang berantu la 😁



Bagi penggemar kopi, jom la tukar kopi 3in1 yang biasa uols minum tu ke Min Kaffe ni.

Zati sentiasa ada ready stok. Boleh www.wasap.my/60133333446 untuk dapatkan sekotak, dua atau berapa pun boleh.


Siapa yang berminat nak jadi bizpartner zati pun dialu-alukan. Permintaan Min Kaffe ni memang sentiasa ada, dan di mana-mana pun pasti ada yang mencari.




Hanya perlu daftar sebagai ahli dengan hanya RM47 sahaja. Setiap pendaftaran pasti SHOM akan bagi FREE GIFT. Untung dan jimat sebenarnya tau.

Dan segala kelebihan sebagai ahli SHOM bakal uols nikmati. Zati sedia memberi tunjuk dan ajar 😍




No comments:

Post a Comment

Thera Vest - Vest terapi badan dari SHOM

  360 Thera Vest ni adalah salah satu revolusi dari jenama Premium Beautiful. Sebelum ni dah ada 360 Therapants, yang ini adalah pasangan di...