9 Dec 2018

Premium Beautiful Short Bra

Kali ni zati nak share info pasal SHORT BRA Premium Beautiful. Ada jugak Short Bra ye? - ada sesetengah yang bertanya 😀

Ada, cuma dia tak cover sampai ke pinggang macam LONG BRA Premium Beautiful tu. Pendek sikit tapi fungsi dan materialnya masih sama macam Long Bra Premium Beautiful tu.

SHORT BRA Premium Beautiful ni sama lah jugak macam bra atau coli biasa tu. Tapi Short Bra Premium Beautiful bukan sebarang coli ye. Sebab rangkaian pakaian dalam Premium Beautiful ni bertaraf Superbrand, berkualiti dan berkesan.



Apa isitmewanya SHORT BRA Premium Beautiful ni?


Yang menariknya bila pakai Short Bra Premium Beautiful ni, efeknya bagaikan push-up. Keistimewaannya terletak pada rekaan jahitan stereoskopik pada cup bra ni. Jahitan cup nya mampu menyokong dan menetapkan kedudukan breast kita sebab cup Short Bra Premium Beautiful ni jenis yang full cup. Memang sesuai sangat untuk siapa yang saiz payudaranya besar.





Sedikit info zati nak share berkenaan bra yang biasa kita beli di pasaran tu. Kebanyakan coli atau bra biasa tu, rekaan cup nya lebih kepada berbentuk dome atau bulat. Bentuk yang bulat ni sebenarnya tak baik untuk breast kita. Sebab ia menekan puting breast kita, membuatkan nipple kita tak boleh nak bernafas. Kesannya nipple dan sekitar aerola tu jadi gelap dan tenggelam. Inilah salah satu puncanya BREAST CANCER. 99% daripada breast cancer sebenarnya bermula daripada belakang puting breast kita. Takut kan 😥




Jadi, rekaan dan bentuk Piramid pada Short Bra dan Long Bra Premium Beautiful ni, boleh membantu memberi ruang pada nipple kita bernafas dan seterusnya boleh mencerahkan nipple kita. Nipple kita akan terbentuk normal.


Bila nipple kita tak tenggelam ataupun flat, mudah sangat untuk menyusukan baby bagi ibu-ibu yang menyusukan. 


Short Bra dan Long Bra Premium Beautiful ni mesra penyusuan jugak. Senang sangat, cuma perlu selak je cup bra tu dan lentur je ke bawah. Memang sangat mudah sebab fabrik Premium Beautiful sangat lembut dan tak menyakitkan. Jangan risau sebab ramai je ibu-ibu yang memilih untuk memakai Short Bra atau Long Bra Premium Beautiful ni sebagai Nursing Bra.


Kalo tengok bahagian belakang Short Bra Premium Beautiful ni pulak, ianya berbentuk U. Rekabentuk yang mampat dan regangan pada bahagian belakang dapat mengurangkan lemak yang terdapat pada bahagian belakang kita. So, lemak di bahagian belakang tu boleh dialihkan. Tak de la payudara kat belakang pulak yang terbentuk kan 😉

Dah abis bab reka bentuk Short Bra Premium Beautiful ni, masuk bab keistimewaan paling utama, iaitu FIR.

Fabrik Short Bra Premium Beautiful ni pun disulami jugak dengan Far Infrared Rays (FIR). Fungsi FIR ni dia menggetarkan molekul air dalam badan untuk melancarkan peredaran darah dalam badan kita. Ianya mampu menganjalkan dan memontokkan breast kita secara semulajadi. Antara lain fungsi FIR dalam Short Bra :

1. Mengelakkan bengkak susu
2. Mengelakkan payudara berdarah
3. Meransang pengeluaran susu ibu
4. Bagi payudara kecil, ia dapat membesarkan payudara anda
5. Bagi payudara besar, jangan risau. Ia bukan besarkan lagi payudara anda tetapi ia memberi payudara anda lebih anjal, mantap.

Short Bra Premium Beautiful ni teramat sesuai dijadikan Sport Bra.

Bila pakai Short Bra Premium Beautiful ni, kita tak akan rasa ‘gegar’ pada payudara kita. Selalu bila kita lari setempat ke, lompat bintang ke, terasa bergegar-gegar breast kita kan 😀😀😀 

Tapi, kalau pakai Short Bra Premium Beautiful ni, CONFIRM TAK GEGAR!!! MANTAP GITU! Serius 👍

Dan lastly, keistimewaan yang tak terdapat pada bra lain, Short Bra Premium Beautiful ni pun ada LIFETIME WARRANTY. Boleh repair kalo terkoyak, tetulang patah atau kalo cangkuk tercabut. Tanpa perlu bagi resit bukti pembelian. Kalo bra biasa yg berada di pasaran paling tahan pun 2 tahun kot, dah rosak terus buang.tp ngan  Short Bra Premium Beautiful boleh hantar service F.O.C.

Ok, ni betul-betul last 😀

Kita kat Malaysia ni rasanya takde yang tak pakai bra atau coli bila keluar berjalan-jalan kan (negara lain tu memang la ada kan 😊). Jadi dah alang-alang pakai bra tu kan, tukarlah kepada bra yang ada kelebihan fungsi ke arah kesihatan yang lebih baik. Berbaloi spend lebih sikit hari ni tapi di masa depan menjimatkan kita dari segi kesihatan yang lebih baik.

Perlu diingat ye, kalo nak dapatkan Short Bra Premium Beautiful yang selesa dengan badan kita, rujuklah dengan Premium Beautiful Expert.

Call atau wasap.my/60133333446 zati untuk setkan appointment atau nak tanya-tanya saje pun boleh.

💓💓💓




2 comments:

  1. boleh share harga bra pendek dan panjang. 0196223640

    ReplyDelete
  2. I was wondering if anyone knows what happened to Dimepiece LA celebrity streetwear brand? I am unable to proceed to the checkout on [url=https://dimepiecela.com/]Dimepiece LA store[/url]. I have read in Vanity Fair that the brand was acquired by a UK hedge fund for $50m. I have just bought the Dimepiece Friends Journal from Amazon and totally love it xox Dime Piece

    ReplyDelete

Thera Vest - Vest terapi badan dari SHOM

  360 Thera Vest ni adalah salah satu revolusi dari jenama Premium Beautiful. Sebelum ni dah ada 360 Therapants, yang ini adalah pasangan di...