29 Dec 2018

Air Kurus Coklat - Shake Me Cocoa

SHAKE ME COCOA - keluaran terbaru daripada Sahajidah Hai-O Marketing. Launch awal Disember 2018. Sebelum ni Shake Me berperisa Soya (baca kat sini untuk Shake Me Soya), tapi kali ni SHOM keluarkan dengan perisa koko pulak.


Inilah rupanya. Tengok warna coklat tu pun dah rasa terliur je kan.

Ni bukan minuman coklat biasa-biasa tau. Shake Me Cocoa ni sesuai untuk uols yang tengah on diet atau nak dapatkan berat badan yang ideal.

Macam mana Shake Me Cocoa ni membantu kita?
Shake Me Cocoa ni adalah minuman berPROTEIN tinggi.

Apa pentingnya PROTEIN?
🔸Protein merupakan salah satu asas pembinaan badan.
🔸Protein penting untuk tumbesaran dan pemulihan serta pemeliharaan otot-otot, tisu, rambut, kuku dan banyak lagi.
🔸Protein membantu membina sel-sel dan tisu yang rosak.
🔸Protein membantu badan untuk kekal aktif dan sihat.
🔸Protein juga memastikan sistem imun kita dapat melawan penyakit apabila kita jatuh sakit.
🔸Protein juga memberi kita tenaga berlebihan apabila kita tidak makan dengan secukupnya.

Shake ME Cocoa ni dirumus istimewa daripada protein berkualiti tinggi. Ditambah pulak dengan garam buluh asli dari Korea, serat makanan, ekstrak garcinia cambogia asli, multivitamin dan mineral. Dan jugak diadun sempurna dengan koko mewah bertaraf premium yang memberikan sensasi rasa coklat yang lazat. 

Shake Me Cocoa ni masih mengekalkan konsep 3M yang sama dengan Shake Me sebelum ni.



1. Pemeliharaan (Maintenance)

➥ Shake Me Cocoa mengandungi 11gm protein per serving. US FDA mencadangkan 25gm protein soya sehari diperlukan untuk membantu menurukan kolesterol darah.

➥ Protein dalam Shake Me Cocoa lengkap dan berkhasiat yang dibekalkan oleh protein soya, protein whey dan protein soya terasing.

➥ Shake Me Cocoa menganduing BCAA (Branced-chain animo acid), sekumpulan asid amino penting iaitu leucine, isoleucine dan valine. BCAA memainkan peranan penting dalam penghasilan tenaga semasa bersenam, pembentukan otot, pengurangan otot letih dan pengekalan jisim otot. Ia jugak dapat menghalang kehilangan otot semasa proses diet. Jadi tak la badan kita macam menggeleber je kan. Ia jugak meningkatkan kadar metabolism dan membakar lemak dengan lebih cepat! 

2. Metabolisme

➥ Salah satu kandungan Shake Me Cocoa ni adalah Gracinia Cambogia. Ia mengandungi bahan aktif Asid Hidroxicitrik (HCA) sangat mujarab dalam menurunkan berat badan dan meningkatkan metabolism. 

➥ HCA dalam Shake Me Cocoa ni bertindak sebagai penyekat lemak. Ia  menghalang kalori daripada disimpan sebagai lemak dalam badan dan membantu menukarkan kalori kepada glikogen iaitu bahan yang penting untuk pembentukan otot. 

➥ HCA ni jugak bantu mengurangkan selera makan dan membolehkan kita mengawal pengambilan kalori semasa proses penurunan berat badan.


➥ Shake Me Cocoa ni kaya dengan serat makanan iaitu inulin. Ia membuatkan kita rasa kenyang lebih lama. Inulin jugak meningkatkan penghadaman, merangsang pembiakan bakteria baik dalam usus, menggalakkan pelawasan dan melegakan sembelit.

➥ Shake Me Cocoa ni menggunakan serbuk koko premium. Coklat dikatakan kaya dengan asid stearik dan antioksidan flavonoids, yang membantu  menggalakkan kesihatan jantung dan mengurangkan lemak-lemak viseral.

3. Mineral

➥ Shake ME Cocoa diperkaya dengan 100% garam buluh asli dari Korea yang mengandungi banyak mineral dan mikroelemen termasuk kalsium, magnesium dan potasium.

➥ Diperkaya jugak dengan Vitamin A,C, D, E, K , Kalisum, Magnesium, Zat Besi, Fosforus, Kromium, Tembaga, Selenium, Mangan, Iodin, Molybdenum yang membekalkan vitamin-vitamin penting, mineral dan elemen surih yang menigkatkan lagi kadar metabolism dan pengekalan kesihatan  yang baik. 



Zati dah cuba dah Shake Me Cocoa ni. Memang rasanya sedap sangat. Rasa koko dia memang best. Tambah pulak bila diminum sejuk-sejuk.


Cara minumnya cuma bancuh 1 sachet ke dalam 200 ml air sejuk atau chill water. Jangan guna air panas ye. Lepas tu shake shake kan aje, minum terus. Sedapppp 😋 

Untuk kesan yang lebih cepat, minum 2 kali sehari setiap pagi dan malam. Dan makanlah makanan lain ikut keperluan sahaja.




Harga jualan sekotak adalah RM118.00 (Sem) dan RM123 sekotak bagi Sabah dan Sarawak. Sekotak ada 20 sachets.


Testimoni Shake Me

Ni antara pengguna Shake Me yang berjaya dapatkan berat badan idaman mereka 😍



Nampak kan angka berat badan tu. Gabungan Shake Me dan Premium Beautiful korset memang membuatkan badan cepat hilang kilo. 


Promosi Shake Me Cocoa


Beli 4 kotak Shake Me Cocoa dengan harga RM404 sahaja. Jimat RM68.

Yang tengah buat program diet tu memang wajib cuba. Klik link wasap kat bawah ni.

www.wasap.my/60133333446

No comments:

Post a Comment

Thera Vest - Vest terapi badan dari SHOM

  360 Thera Vest ni adalah salah satu revolusi dari jenama Premium Beautiful. Sebelum ni dah ada 360 Therapants, yang ini adalah pasangan di...