14 Sept 2017

Tak boleh ke cuma pakai Premium Beautiful ni 1 piece je?

Hai ladies..

Salah satu FAQ pasal Premium Beautiful ni adalah boleh ke kalau saya nak pakai girdle je? (sebab selalunya orang perempuan ada masalah bahagian punggung.. termasuk la zati 😉)


Jawapannya, boleh kalau lemak kat badan uolls tak bersepah-sepah 😁 

OK, katakan lah uolls pakai girdle je. Bila dah sarung girdle tu, otomatik lemak kat punggung dan perut tu akan berkumpul ke atas macam ni 👇👇👇


Umpama uolls pakai seluar jeans ketat. Lemak-lemak terangkat dan teralih ke bahagian pinggang dan atas perut. Ni la yang dipanggil Muffin Top 😁 

Lepas tu kalau uolls pakai long girdle ni je utk jangka masa yang lama, lama kelamaan lemak-lemak cepat terbentuk kat bahagian perut dan upper abdomen. Jadi kontur badan uolls terus lari dan tak menarik. 

Disebabkan keadaan spare tyre yang terbonjol ni lah, Zati amat-amat sarankan pakai korset Premium Beautiful in one full set. Means, kena pakai Long Bra, Long Girdle dan Waist Nipper.

Fungsi utama korset Premium Beautiful ni adalah pengalihan lemak. Setiap piece korset Premium Beautiful ni ada tugasnya masing-masing.
Boleh baca kat sini untuk lebih detail ye.



Bila uolls pakai korset Premium Beautiful ni, lemak-lemak yang ada kat bahagian punggung, peha, perut, lengan, dada dan bahagian belakang badan akan dialihkan serta merta. 



Kemudian lemak tu akan termampat ke tempat yang sepatutnya dan terbakar dengan bantuan FIR yang ada pada korset Premium Beautiful ni. Bila dah pakai korset Premium Beautiful ni dalam 3-6 bulan, lemak-lemak tu akan berada tetap di tempatnya. Tak bersepah-sepah dah. Lama-lama kontur badan yang cantik akan terbentuk mengikut acuan korset Premium Beautiful ni.

Uolls bayangkan, tanah yang mampat dan dah berada lama dalam pasu. Bila pasu pecah, tanah tu still dalam bentuk pasu tu. Macam tu jugak lah badan uolls bila dah pakai korset Premium Beautiful ni secara konsisten sekurang-kurangnya 8 jam sehari setiap hari.


Ni antara real testimony daripada mereka yang dah pakai korset Premium Beautiful.








termasuk Zati sendiri 👍👍👍







Berapa harga Premium Beautiful ini? Ni memang soalan yang sangat famous.



Kalau uolls nak tahu harga Premium Beautiful, uolls boleh ambik measurement berdasarkan gambar ni.



Cara mengukur :
1. Ukur bahagian puncak payudara : ___ cm
2. Ukur bahagian bawah payudara : ___cm
3. Ukur bahagian pinggang : ___cm
4. Ukur bahagian puncak punggung :___cm


 Lepas tu uolls boleh Whatsapp Zati +6013–3333446 Zati tentukan size and price Premium Beautiful uolls. Sebab harga korset Premium Beautiful ini bergantung kepada size setiap bahagian, dan juga jenisnya samada Premium Beautiful Classic atau Premium Beautiful Elegance.


Grab sekarang uolls.
Sayangi badan anda 💖💖💖

Zati 013-3333446











No comments:

Post a Comment

Thera Vest - Vest terapi badan dari SHOM

  360 Thera Vest ni adalah salah satu revolusi dari jenama Premium Beautiful. Sebelum ni dah ada 360 Therapants, yang ini adalah pasangan di...