29 Apr 2017

Harga Premium Beautiful Murah 2017


Assalamualaikum dearie..


Nampak tak tajuk tu.. Sempena nak raya nanti ni, ada PROMO RAYA 2017 tau. Contact je Zati cepat-cepat kat 013-3333446 kalo nak tau pasal HARGA PB MURAH. Jangan risau pasal harga ye, boleh dirunding. Kalo saje nak tanya-tanya pun takpe 😉



Untung sangat kalo pakai Premium Beautiful ni daripada sekarang untuk dapatkan body yang menawan masa Raya nanti. Especially masa bulan puasa nanti. 

Kesan pelangsingan dengan Premium Beautiful kalo dipakai masa bulan puasa nanti memang akan cepat nampak. Ye la sebab siang kita tak makan kan. Bila kita berpuasa badan kita sebenarnya mengalami proses detoksifikasi dan mengeluarkan segala racun dalam sistem pencernaan kita. Tubuh kita membakar gula dan lemak yang ada dalam badan kita untuk menghasilkan energi. Itulah yang menyebabkan berat badan kita menurun semasa berpuasa.


Macam mana pulak Premium Beautiful membantu kita untuk kuruskan badan dan hilangkan perut buncit?




Jawapannya adalah disebabkan oleh Far Infra Red ray (FIR) yang terdapat pada Premium Beautiful ni. Far infra red dalam aspek kesihatan sangat baik untuk melancarkan darah dan burn lemak2 pada badan. So once far infra red ray kena atas kulit seseorang, lemak2 akan mencair dengan sendiri. Mudah sangat macam ni. 






Selain itu, konsep Premium Beautiful ni juga dapat mengelakkan badan daripada terus mengembang. So ia dapat elakkan badan daripada terus membesar dan membesar. Kita sendiri perasan kan, badan makin lama makin mengembang. So kalau you all pakai satu set, seluruh badan dapat dielakkan daripada terus mengembang. 

Untuk kesan yang terbaik, pakailah Premium Beautiful ni sekurang-kurangnya 8 jam sehari. Tak susuh pun.. you all bangun pagi untuk pegi keja tu terus sarung PB. Balik keja bukak je 😊



bila dah pakai 3-6 bulan secara konsisten, badan kita dah terbentuk dengan elok dan menawan. Sebab lemak-lemak badan kita sudah mula diagihkan ke tempat yang betul. Pada ketika ini, you all hanya perlu maintain shape badan yang sudah terbentuk tu.

Untuk sebarang pertanyaan mengenai Premium Beautiful, you all boleh contact Zati: 013-3333446 or you can always email me at kembaradvot@gmail.com. Jangan segan-segan ya, kalau hendak cantik dan sihat.




1 comment:

Thera Vest - Vest terapi badan dari SHOM

  360 Thera Vest ni adalah salah satu revolusi dari jenama Premium Beautiful. Sebelum ni dah ada 360 Therapants, yang ini adalah pasangan di...