4 Mar 2017

Premium Beautiful Murah




Assalamualaikum dearie 😍😍😍


Haaa.. ada dah yang bertanya-tanya pasal Premium Beautiful Corset ni.

Korset apa ni?
Betul ke boleh buat badan melentik-lentik macam Che Ta tu?

Betul ke boleh kurus?

Betul ke boleh hilang sakit-sakit belakang ni?

Apa yang istimewa sangat Premium Beautiful ni?
Betul ke korset Premium Beautiful ni murah?

Banyak betul tanda soalnya kan.. banyak lagi sebenarnya soalannya tu.. Takpe lah, mari kita belajar sama-sama berkenalan dengan Premium Beautiful Corset ni.

Apa sebenarnya Premium Beautiful?



Premium Beautiful adalah korset pembentukan badan yang ada teknologi Far-Infrared Rays (F.I.R.).

Fungsi utama F.I.R.:
  • Melancarkan peredaran darah ke tahap optimum
  • Membantu untuk proses detoksifikasi
  • Menstabilkan hormon
  • Membakar lemak badan yang berlebihan secara perlahan-lahan
  • Mengurangkan kesakitan atau rasa lenguh, seperti sakit belakang, migrain dan senggugut
Premium Beautiful ni sebenarnya adalah korset yang 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan.



Kelebihan lain Premium Beautiful ni dibandingkan dengan korset-korset yang lain :

  1. Premium Beautiful merupakan perintis kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far-Infrared Rays (F.I.R.). Premium Beautiful juga sudah berada di pasaran Malaysia lebih daripada 20 tahun. F.I.R. ini ditenun di dalam setiap benang Premium Beautiful, untuk memastikan F.I.R. ini tidak hilang, tidak tertanggal sepanjang pemakaian Premium Beautiful.
  2. Mendapat pengiktirafan Superbrands, iaitu Premium Beautiful merupakan pakaian dalam yang paling laris dan terhangat di pasaran kerana Premium Beautiful sangat berkualiti dan tahan lama. In case you all tidak tahu apa yang dimaksudkan dengan award Superbands, means, any product yang mendapat pengiktirafan Superbrands ini dikategorikan sebagai product di mana highest in quantity and highest in quality sepanjang penjualan dan penggunaan product tersebut.
  3. Membantu dalam memperbetulkan tulang belakang. So, untuk sesiapa yang mengalami masalah sakit tulang belakang, sakit belakang, slip disc, Insya Allah, Premium Beautiful mampu membantu you all.
  4. One stop centre – Premium Beautiful memiliki segala-galanya. Direkacipta dengan berkonsepkan 70% kesihatan + 30% kecantikan = 100% keyakinan. Kesihatan badan akan lebih terjamin, Insya Allah, di samping dapat memecahkan lemak. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful.
  5. Mampu dimiliki oleh semua orang. Selain daripada pembayaran secara full cash dan credit card, we all juga ada menyediakan pembayaran secara ansuran / installment. Cuma set Premium Beautiful untuk ansuran adalah sangat terhad. Kena confirmkan dengan Zati kalau you all betul-betul hendak pakai Premium Beautiful secara ansuran. 
  6. Jaminan seumur hidup / Lifetime warranty. So, sebarang kerosakan akan dibaiki secara Free Of Charge. Sampai bila-bila. Tidak kisahlah kalau cangkuk tercabut, seluar terkoyak, tetulang Waist Nipper patah, selagi ada rupa boleh pakai, Insya Allah, memang boleh hantar repair secara percuma. Cuma kalau hendak jahit bagi kecil, itu memang tidak termasuk dalam service jaminan seumur hidup ya.
  7. Teknologi datang dari 3 buah negara maju: Amerika Syarikat – Jahitan stereoscopic iaitu jahitan yang tahan regangan. So, that’s why Premium Beautiful takkan meregang walaupun sudah dipakai untuk jangka masa yang lama. Germany – Fabrik akwatek dan akwadyne, iaitu fabrik di mana ia mampu seimbangkan suhu badan dan meresap peluh dengan baik. Oleh itu, pemakaian Premium Beautiful untuk jangka masa selama 8 jam sehari tidak akan mengeluarkan sebarang bau. Premium Beautiful juga sesuai untuk yang mempunyai masalah bau badan, kerana Premium Beautiful akan membantu untuk serap bau badan. Supaya badan tidak lagi berbau. Japan – Teknologi F.I.R.


Sesiapa berminat untuk free fitting, consultation ke contact Zati ye 013-3333446.

No comments:

Post a Comment

Thera Vest - Vest terapi badan dari SHOM

  360 Thera Vest ni adalah salah satu revolusi dari jenama Premium Beautiful. Sebelum ni dah ada 360 Therapants, yang ini adalah pasangan di...